Monday, December 21, 2009

1317DEC - jKt bDo


13Dec lps aku berlepas ke Jakarta bersama group aku utk melancong la..pew lg..huhu ini bknlah kali pertama aku naik fligh, sbb dulu mse umo aku 10 thn aku pnh balik kg ayah aku kat Gersik, Jawa Timur, Indonesia. Tp mse tu aku kecik so x igt papew..tp skunk nie aku rse teruja sgt. Lebih2 lg cite2 aku ken nak jd Steawardes..amin..

ni plk pemandangan dr depan bilik aku kat hotel Sukajadi Bandung..suasane die agak keBALIan r..bilik die mmg best sgt, almaklumlah itulah kali pertame aku bermalam kt hotel...

Haa..ni lah keadaan dlm bilik die..cantek ken..tp ade extra katil coz aku tuka bilik ngan group aku..aku tido sorang jew..ade la perasaan seram..tp ckt jew..hehehe

ni gamba aku kat ladang teh di Puncak Tinggi, singgah jap mkn sore, bak kate bapak supir kat sane..hehehe kat cni sejuk sgt udare nyaman..mmg best la tmpt nie.


nie kat Gunung Tangkuban Perahu Bandung, gunung berapi yg masih aktif..pemandgn mmg cantik tp byk sgt sangkuriang(orang menjaje) tension ngan dorang nie..tp tmpt nie mmg best, sejuk, rse nak g lg pown adew...

yg nie kat Hotel Spark jakarta..hotel nie pown blh thn gak la..tp kat dlm nie ade byk mknn..so klu ambik ade extra charge r..lg stu kat bilik nie ade tersedie condom..astaga..aku mengucap jew dlm ati...kat hotel nie pown ade swimming pool gak tp aku x amek gmba sbb x dew org nak tlg amek kan..*-*..huhu

sblm tgglkn flight aku sempat snap stu pict kat dlm flight..utk dijadikan kenangan..

time blk alhamdulillah aku dpt dok tepi tingkap so dpt la aku menikmati keindahan alam dri atas..tp ble tgk lme2 pening pulak kepale aku..mse blk aku mkn nasik lemak kat flight kak asniza yg blanje, harge die RM9..rse die plk ok la..mineral water RM4 mgkn dlm 250ml kowt..ish3 mahal towl

No comments:

Post a Comment