Saturday, August 6, 2011

~senang hati~

Dulu sedih sekarang gembire, dulu berduke kini ku bahagia...semuanya bermula pada 01062011-01.06am saat ni aku mule tok cube tok terima si dia, selepas 2 bulan 6 hari hubungan kami, tiade rase penyesalan dalam hati ini. Sebaliknye aku bersyukur sangat sebab ade die dalam hati aku dan die selalu ade disaat aku perlukan teman. Syukur alhamdulillah, aku berharap hubungan ini biarlah berkekalan hingga ke akhirat kelak. Cukuplah sekali hati aku terluke yang teramat sangat, dah berapa banyak air mata sia2 yang aku alirkan tanda tangisi perpisahan tok cinta yang terdahulu, aku harap kali ini tiada tangisan tok perpisahan. Sakit hati, kesedihan dan keseorangan walaupun masih ada teman disisi, biarlah semua itu berlalu dan akan aku jadikan kenangan lalu. Tak usah lah aku ungkap terlalu banyak kisah duka aku, biar aku ceritakan kebahagiaan yang aku rasai kini setelah memiliki si dia. Saat ini aku cukup bahagia, biarlah kebahagiaan ini berkekalan tok selama-lamanya aminnnn.....

~ayg sayang syg~

No comments:

Post a Comment