Sunday, November 29, 2009

~kErJa~

mengikut perancangan aku hujung bulan 12 ni aku nak berenti kerja kat Khalifakota Travel ni"kerana masalah gaji yg tidak mencukupi" tp kalau aku belum dapat keje lain x kan aku nak benti keje terus...ape aku nak wat ni...aku dah x sanggop dok kat ofs ni...umpame makan gaji bute...hari2 aku datang utk on9 fb, tagged, ms & ym...aku dah mule merasai kebosanannyew...keje ape yg aku patut try pulak pas ni...arhh aku buntu...aku dah apply kat ktmb tp smpi skunk x dapat result lagi...Ain ckp mmg lmbat dpr result tp masalahnyew aku dapat ke x...mak aku suruh kje tetap kat sushi king jew...mane la tau lame2 leh naik jd s.Leader then manager...tp aku bercita2 tinggi...setinggi impian aku nak bekerja di awan biru...tp peluang belum terbuka utk aku mencuba nasib...ape aku nak buat ni...aku ade mase sebulan jew lagi nak carik kejew...

No comments:

Post a Comment