Monday, November 16, 2009

suka~satu

best ken ske kat s'seorang..tp mesti lg best kalau org yang kitew suke tu pown ske kat kitew gak..tp kalau org yang kite suke x tau atau confuse yang kite suke kat die mcm mane pulak..xkan kite sbg perempuan nak bagi tau straight kat die..malu r..and then takot org ckp perigi carik timbe la pulak..tap nak wat camne..hati dah suke..makin dipendam makin x terbendung perasaan geram sebab x dapat org tu..arhh!! x tau la aku..agak2 kalau bagi lagu kat die, die leh fhm x..kalau die x suke pown x pew r asalkan tau..tapi mslhnyew nak bg lagu pown malu jugak..ermm nak wat cam ne ni..malu,malu,malu.. x reti r nak buang perasaan malu ni.. kalau setakat berdoa tp x berusaha dptkan cinta org yg kte ske tu pown x b'makne jugak..tapi mmg satu jew masalah die, malu punyew pasal jiwa sensara..aku nak tujukan lagu ni utk org yang aku suke tu..sepenuh hati~spoon..sape name org tu biarlah jadi rahsie hidup aku..aku lom ckp open untuk dedahkan nme org tu..tapi klu la aku x malu aku nak cakap kat die "weyh aku suke kat ko r..xkan ko x perasan..ngok r ko ni" walau agak kasar tp itulah aku..hehehe

No comments:

Post a Comment